Lakierowanie proszkowe jest jednym z etapów naszej regeneracji. Malujemy wszystkie rodzaje felg. Na odpowiednio wypiaskowaną i odgazowaną powierzchnię napylana jest farba proszkowa podkładowa. Po utwardzeniu jej w piecu nakładane są kolejne warstwy farby proszkowej i lakier bezbarwny. Wszystkie powłoki lakiernicze , po kolei , są wygrzewane w specjalnym piecu w temperaturze od 160 do 200 stopni C. Po utwardzeniu lakieru bezbarwnego i ostudzeniu felg proces malowania jest zakończony i można przystąpić do montażu opon. Malujemy felgi proszkowo dwoma metodami. Pierwsza z nich – tribostatyczna, polega na napylaniu farby naładowanej dodatnio na detal podpięty do uziemienia. Farba ładuje się poprzez tarcie jej cząstek przemieszczających się przez aplikator a nastepnie trafia na felgę. Drugi sposób to malowanie elektrostatyczne ,które bazuje na nakładaniu naładowanych elektrostatycznie cząstek na lakierowany element, który jest uziemiony. Naładowane dodatnio drobinki farby doskonale przylegają do metalowego materiału mającego ładunek przeciwny. Wzdłuż powstałego w ten sposób pola elektrostatycznego dochodzi do przemieszczenia proszku. Wędruje on pomiędzy końcówką pistoletu lakierniczego a malowanym detalem. Bardzo duże znaczenie ma tutaj efekt otaczania, polegający na przyciąganiu strumienia farby skierowanego nie tylko prostopadle na daną powierzchnię detalu, ale również na krawędzie i sąsiednie części felgi. Zalety tej metody to łatwe i bardziej precyzyjne dotarcie do trudno dostępnych miejsc, których w felgach nie brakuje oraz szybsze ładowanie farby i wysoka jakość powłoki.