W ramach usługi regeneracji felg wykonujemy następujące czynności:
-prostowanie felg aluminiowych i stalowych
-obtaczanie rantów felg
-odlakierowywanie chemiczne felg
-piaskowanie felg
-malowanie proszkowe felg
-malowanie systemowe felg
-spawanie aluminium TIG
-uzupelnianie ubytków w felgach metodą napawania TIG
-toczenie CNC , polerowanie frontów felg-dwa kolory
-dobór pierścieni centrujących do felg
-programowanie czujników ciśnienia TPMS
Oferujemy usługę piaskowania felg.
Oferta dotyczy zarówno felg stalowych jak i aluminiowych.Piaskujemy specjalnym granulatem,dzięki któremu powierzchnia felgi po tej czynności jest idealnie przygotowana do malowania proszkowego,które jest następnym etapem w regeneracji felg. W naszym zakładzie nie używamy szpachli samochodowej. Ubytki w uszkodzonych felgach wypełniamy stopem aluminium za pomocą spawarki TIG.
Prostowanie felg.
Od wielu lat świadczymy uslugi z zakresu napraw felg samochodowych zarówno aluminiowych jak i stalowych. Prostujemy felgi za pomocą najnowocześniejszego sprzętu . Pracujemy na najwyższej jakości maszynach, co daje nam możliwości naprawy bardzo różnych uszkodzeń, poczynając od uszkodzonych rantów przez mocno skrzywione, również osiowo i popękane alufelgi. Skuteczność prostowania potwierdzają w większości przypadków zaledwie kilkugramowe niewyważenia,co ma z kolei dalsze odzwierciedlenie w komforcie jazdy. Koszt naprawy uzależniony jest od stopnia uszkodzenia felgi i oceniany po fizycznym obejrzeniu.
Odlakierowywanie chemiczne felg.
Proces polega na zanurzeniu felg na wiele godzin w specjalnej wannie wypełnionej płynem do usuwania farby. Kolejną czynnością, jest płukanie felg w celu usunięcia pozostałości farby i suszenie.
Piaskowanie felg.
Piaskujemy felgi pyłem korundowym, który nadaje idealną powierzchnię pod malowanie proszkowe. Jest to proces konieczny po chemicznym odlakierowywaniu, ponieważ usuwamy wszystkie pozostałości po poprzednim procesie i utlenione miejsca.
Malowanie proszkowe.
Malowanie proszkowe to znana od wielu lat metoda stosowana w renowacji felg. Polega ona na napylaniu aplikatorem farby proszkowej naładowanej dodatnio na detal podpięty do uziemienia. Wyróżniamy metodę tribostatyczną i elektrostatyczną. Ta druga jest bardziej zaawansowana technologicznie i pozwala na osiągnięcie lepszych efektów w pracy. W naszym zakładzie stosujemy oba te sposoby malowania ze względu na różnorodność farb stosowanych na rynku. Kolejnym krokiem po nałożeniu farby jest jej utwardzenie w piecu w temperaturze około 180 stopni. Po tym etapie felgi nadają się do montażu do auta.
Malowanie systemowe felg
Proces ten to połączenie malowania proszkowego z natryskowym. Pierwsza warstwa farby na felgach zawsze jest proszkowa a kolejne są nakładane natryskowo lub proszkowo. Farby do malowania na mokro również są wygrzewane w piecu, są one termoutwardzalne. Malowanie systemowe daje o wiele większe możliwości kolorystyczne.
Spawanie aluminium TIG.
Spawanie w osłonie argonu to stały element naszej pracy z felgami. Uzupełniamy ubytki, naprawiamy pęknięcia, nadlewamy brakujące fragmenty felg. Wszystko to spawarką TIG. Nigdy nie używamy szpachli samochodowej.
Toczenie frontów felg metodą CNC.
Proces odbywa się na tokarce sterowanej numerycznie . Felgi tak zwane dwukolorowe są ostatnio standardem. Proces polega na pomalowaniu felg w dowolnym kolorze i obtoczeniu frontów na tokarce CNC. Następnym krokiem jest pomalowanie całych felg lakierem bezbarwnym proszkowym lub termoutwardzalnym.
Programowanie czujników ciśnienia TPMS
Posiadamy urządzenia do obsługi czujników ciśnienia w kołach. Sprzedajemy nowe, programujemy je do auta , klonujemy uszkodzone, przeprowadzamy diagnostykę TPMS.